כל הפרטים על השוק העירוני החדש שייפתח ב-3.11 – סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ’: “ידעתי שנצליח במשימה”

לאחר שפרסמנו לפניכם לראשונה כי השוק העירוני ייפתח בעוד כשבועיים (3.11) – היום (חמישי)  עיריית רחובות נותנת את החותמת הרשמית לכך. בימים הקרובים יסיימו בעירייה את עבודות ההכנה האחרונות לקראת פתיחת השוק ללקוחות, וכאמור הפתיחה הרישמית בעוד כשבועיים, עם תום העבודות ומתן זמן מספיק לסוחרים להתארגן בדוכנים החדשים.

מבנה השוק החדש, שנבנה ע”י עיריית רחובות באמצעות הלר – החברה לפיתוח רחובות, כולל שטחי חנויות ודוכנים בגודל כולל של 1,700 מ”ר והוא מהווה את השלב הראשון בפרויקט מתחם השוק העירוני .

בחודשים האחרונים עסקה חברת הלר בביצוע ההתאמות של המבנה לשימוש יומיומי והשמישה את כל המערכות הקיימות בשוק  כגון חשמל, אוורור ועוד, ביצעה התאמות בדוכנים לפי צורכי הסוחרים בנושאי חשמל ומיזוג, הוסיפה פתחי כניסה מרחוב לבקוביץ עם שערים דקורטיביים, הקימו שירותים חדשים לרווחת קהל המבקרים, הוסיפה תאורה דקורטיבית ועוד. 

מיד עם פינוי השוק ישן יחלו בעירייה להקים את שלב ב’ בפרויקט, שהוא מתחם נוסף של שוק מקורה, בהיקף של 500 מ”ר אשר יכלול את דוכני הפירות והירקות בשוק.  כמו כן, עם פתיחתו של השוק החדש יוכשר חניון עילי לעשרות רכבים ויתבצעו עבודות להכשרת הכניסה לחניון התת קרקעי ( שכבר נבנה) אשר מכיל עשרות מקומות חנייה נוספים. החניונים ישמשו את לקוחות  השוק העירוני.

במסגרת העבודות לפתיחת השוק, נסגר רחוב בילו לתנועת כלי רכב והוקם בו אוהל גדול זמני שישמש את בעלי הדוכנים אשר אמורים לשכון במתחם השוק המקורה – שלב ב’. הקומפלקס המלא של שלב ב’ יהיה מוכן בעוד כשנה ויהיה מורכב למעשה מהשוק הבנוי ( שלב א’), שוק מקורה (שלב ב’), חניון עילי וחניון תת קרקעי. מחוץ לשוק אמור להיות אזורי מסחרי עם חנויות ומסעדות, וישלים רצף של אזור מסחרי אותנטי ושוק חיים מרחוב הרצל ועד לקניון. 

בעירייה מקווים שהשוק החדש יהווה מוקד משיכה מרכזי לבילוי וקניות וצופים שהוא יפעל גם בשעות הערב בדומה לשווקים אחרים בארץ.  פתיחת השוק התעכבה במשך שנים רבות בגלל מחלוקות בין הסוחרים לבין העירייה בכל הקשור לפינוי השוק הישן וזכויות הסוחרים. לפני כשנתיים הוקמה וועדה מטעם העירייה שהובילה את  ההליך מול וועד הסוחרים ובראשה עמד סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ׳, חברי המועצה אבי קינד ואמיתי כהן, רמי מדהלה, מנהל אגף שכונות ומנהל השוק העירוני וליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה ושילוט, פיקוח ושיטור עירוני.

 רחמים מלול, ראש העיר: “אנו שמחים לחנוך את השוק העירוני החדש. מגיע לתושבי העיר ולסוחרים שוק חדש ויפה, נוח ומודרני. אנו ממשיכים אל השלב הבא והוא הקמת שטח נוסף מקורה של השוק, ובניית רצף של אזור מסחרי אותנטי ושוקק חיים מרחוב הרצל ועד לקניון. אני מודה לסגני עו”ד יניב מרקוביץ’ ולכל השותפים לתהליך ההידברות וההסכמות מול הסוחרים, שאפשרו את פתרון הנושא, ולצוות חברת הלר שבנתה את השוק ואף ביצעה את עבודות ההתאמה בחודשים האחרונים.  אני מזמין את תושבי העיר להגיע, לבקר ולרכוש בשוק העירוני עם פתיחתו”. 

יניב מרקוביץ’, סגן ראש העיר: “אחרי שנתיים אינטנסיביות ומאות שעות עבודה אני שמח לומר- עשינו זאת! כאשר לקחתי על עצמי את משימת העברת השוק ידעתי שנצליח במשימה. כולם נרתמו להצלחת המבצע המורכב ושיתוף הפעולה מול וועד הסוחרים והסוחרים עצמם היה מלא. יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור ביחד אבל אין ספק שאנחנו עושים עכשיו צעד גדול למען העיר, התושבים והסוחרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן